Surprize

În acest week-end a fost ziua celui fară de care n-aş putea trăi (cu greutate, nu? :-p). Ei bine aşteptam cu nerăbdare această zi, mai ales că am planuit de vreo şase luni ce să-i cumpăr. Şi nu numai că am plănuit, dar am şi strâns bani :-D.

Fiind o persoană pasionată de tehnologie, care stă ore în şir pe forumuri că să citească review-uri şi comparaţii între produse, evident că este şi un cumpărător înfocat. Cum prinde ocazia cum mai achiziţionează câte ceva care se bagă în priză :-). Acestea fiind doar o mică descriere a pasiunii pentru fire şi prize ;-). Şi nu numai că este pasionat de prize, este pasionat şi de jocurile pe calculator, console etc. Acum nu vreau să vă faceţi o impresie greşită, are şi multe alte pasiuni şi nici nu-şi petrece 90% din timpul său în faţa unui joc, dar ştiţi cum, e mai bine să aibă astfel de pasiuni decât altele :-p.

Conform descrierii de mai sus, atunci când bugetele familiei sunt de austeritate, ce poate fi mai frumos decât să-i cumperi persoanei iubite ceva ce-şi doreşte foarte mult! Am plănuit amănunţit totul, cum strâng banii - câtiva zeci de RON pe lună -, cât costă - în jur de 600 RON -, de unde îl iau mai ieftin - căutat la Carrefour, Domo, TehnoMarket, eMag etc. -, cum îi dau cadoul - să-l găsească -, când il dau - în noaptea respectivă, după ce ne întoarcem de la nuntă -, unde îl ascund - la Oana şi Cornel -, unde îl va găsi - hmmm...pe pat - şi...cam atât :-D. 

Rămâne faţa plină de entuziasm, ca cea a unui copil mic, în momentul în care se chinuie să rupă hârtia cu care este împachetat cadoul şi faţa surprinsă, zâmbetul radiant, ochii plini de bucurie, a soţului meu la 6.00 dimineaţa cand vede Kinectul. 


Aşadar, la cât mai multe surprize :-)








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Fetele cochetele

Am fost copilot de raliu!

Timpul a trecut...