O petrecere reuşită :-)

În două săptămâni alţi doi prieteni din grupul nostru se căsătoresc, Oana si Cosmin. Şi pentru că se poarta şi pe la noi, s-au organizat petreceri de burlaci şi burlăciţe. Evident că separat :-))

Baieţii au hotarat să plece în armată, ca tot nu e obligatorie ;-). Ce s-a întâmplat acolo stays acolo.

Pentru că prietena mea dragă, Oana, a avut nişte domnişoare de onoare foarte demne de această poziţie, n-au organizat nimic. Drept urmare m-am oferit să-i organizăm şi ei o petrecere cel puţin la fel de funny, distractivă cum am avut şi noi restul fetelor.

O sa mă laud un pic, dar chiar a ieştit foarte bine. Deşi am facut in Bucureşti, ca să vină şi cele 2 mămici to come, a ieşit aşa cum trebuie să iasă o petrecere numai de fete. Nu vă faceţi iluzii ca n-am avut stripări :-). 

În primul rând i-am făcut supriză, ei i-am spus că petrecerea este sâmbătă, iar noi ne-am dus vineri peste ea acasă. Împreună cu Raluca am făcut o diversiune. Cert este că nimic nu se compară cu faţa surprinsă şi fericită pe care o avea cand a ieşit din casă (cum ar zice Master Card, nepreţuită :-)) şi ne-a văzut pe toate (9 la număr) în faţa unei limuzine îmbrăcate cu tricouri asemănătoare. Am avut tricouri făcute de Antante cu mesaje personalizate în funcţie de statusul marital/relaţie. 



Ne-am plimbat cu limuzina, am băut şampanie, iar surprizele nu se opreau aici :-P, un mic cadou nu putea lipsi, cumpărat cu grijă şi căutat cu sârguinţă a avut succesul scontat. Trebuia să-i iau ceva pe gustul ei, un ceas roooooz de la Fossil şi lenjerie intimă pentru "noaptea nunţii" foarte Oana like. Evident că ştim cu toţii că noaptea nunţii nu se consumă, dar sunt convinsă că pentru săptămâna de miere va fi exact ce trebuie. După toate surprizele am mers într-un club pe malul lacului Herăstrău. Sincer mă aşteptam să fie mult mai cool şi mişto (că să mă exprim cât mai plastic), dar s-a dovedit a fi destul de urâţel cu puţina lume si oameni ciudaţi, dar pentru noi n-a contat, am dansat şi am băut cât a cuprins :-D. Am plecat pe la 4 dimineaţa cu gândul că mergem să mâncăm, ghiciţi ce: SHAORMA. Dar în afara faptului că am rugat un echipaj de poliţie să ne ducă, am ajuns în Fratelli (nu cu echipajul de poliţie :-)). Cert este că am ajuns la 6 dimineaţa acasă. Să ştiţi că am fost foarte cuminţi, am ajuns pe lumină acasă!

Dar pentru că nu se poate ca totul să fie perfect, trebuie sa luaţi aminte un sfat: nu faceţi astfel de petreceri în Bucureşti! Invariabil intălneşti cunoscuti, ceea ce n-ar trebui să se întâmple, vorba aceea vreţi să fiţi singure să vă faceţi de cap, mai ales viitoarea mireasă. Aşa că dacă aveţi de gând sa vă faceţi de cap plecaţi în locuri mai puţin frecventate de ai voştri cunoscuţi.


Aşadar, o petrecere reuşită!
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Fetele cochetele

Am fost copilot de raliu!

Timpul a trecut...