Hungaroring

Am fost saptămâna trecută la cursa de Formula 1 de la Hungaroring! 

Cum am ajuns acolo? Foarte simplu, mutinaţionala cunoscută la care lucrez de ceva ani a oferit la 3 dintre noi un mic bonus, pentru o activitate excepţională în prima jumatate a anului :-D, un weekend în 2 la Budapesta şi bilete la cursa de la Hungaroring. Frumos, nu? Aşa aş zice şi eu, dar...despre asta vorbim altă dată :-)

Mi-aş începe impresiile din această mini-vacanţă cu cateva cuvinte despe Budapesta. Un oraş curat, frumos, îngrijit, iar locuitorii mult mai civilizaţi ca ai noştri. Comunismul la ei n-a distrus aşa de multe ca la noi şi cred ca sistemul de educatie a fost mult mai bine pus la punct...


Dacă ajungeţi la Budapesta vă recomand cu încredere ficat de gâscă sau raţă, este ceva extraordinar de gustos; pregătit în sos de vin şi tras la tigaie cu măr sau portocală ... hmmm ... delicios! Intr-adevăr un pic piperat la preţ, dar o dată trebuie încercat.

Duminică la 10.30 am plecat spre circuitul de Formula 1. Ajungi cu maşina in aprox. 40 min. E foarte aproape de Budapesta. Problema este ca în incinta circuitului mai faci 20-30 min pană la locul de parcare. Am avut bilete bune, la Gold 2, ceea ce înseamnă chiar in faţa liniei de start şi finish. Experienţa: foarte mişto! Nu poţi compara cu nimic acele motoare turate la maxim în momentul cand pleacă de pe loc. O experienţă pe care aş mai repeta-o, dar nu pe banii mei :-D (243 euro biletul...).

Cazaţi la 5*, cu camere la Exclusive, într-un hotel din zona veche a oraşului, lângă o catedrală veche de mii de ani, cu cine plătite şi vin de 100 euro sticla, cu bilete la Hungaroring etc. În concluzie, mi-a placut. A fost un w/e liniştit împreună cu a mea jumatate, am vizitat si am experimentat ceva nou :-P. 

Aşadar, triască multinaţionala!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Fetele cochetele

Am fost copilot de raliu!

Timpul a trecut...