Ca o continoare...

 Ca o continoare la postul trecut, nu mă pot abține să nu comentez profesionalismul jurnaliștilor din această țara. Nu numai că vânează orice bârfă și orice femeie dezbrăcată, mai sunt și lipsiți de cel mai elementar bun simț. Cineva din cadrul companiei Nokia sau a autorităților a furnizat toate salariile angajaților, iar un deștept de jurnalist de la Cluj a publicat liste întregi de salarii, care evident sunt confidențiale. După care evident că și un ziar de București a preluat. Am și eu o întrebare: ce obține/obțin cu asta? Aș vrea să-mi explice și mie...mintea mea îngustă nu înțelege... Și pe lângă toate astea sunt și comentariile care vin tot de la același tip de oameni care nu înțeleg nici măcar 1% din economie, politică monetară și să nu mai zic de de alte domenii economice și financiare; și mai au tupeul să judece oamenii fără să-i cunoască...
 
 Rușine!
   
Aș vrea să adaug și o parte pozitivă pe care am observat-o: bloggerii și twitteristi dau dovadă de mult mai mult tact, bun simț și înțelegere! N-a preluat nimeni din blogosfera și Twitter-ul românesc aceast articol mizerabil din presă romană online!
 
Bravo!
 
 
 Așadar, citiți cotidiane!
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Fetele cochetele

Am fost copilot de raliu!

Timpul a trecut...