Am făcut şi eu un blog

De ceva timp mă tot gandesc să-mi fac un blog. Întrebările cu răspuns necunoscut sunt "oare am talent la scris", "oare am despre ce să scriu", "oare va citi cineva". M-am tot gândit şi mi-am dat răspunsuri multiple. Niciunul nu a fost convingător :)

Cert este că azi am creat pagina de blog cu titlul generic "Just Me". M-am gândit ca aici voi scrie lucruri despre trăirile, experienţele mele, voi scrie despre oameni şi viata corporatistă pe care o duc :). Si mai contează dacă va citi cineva? Nu, contează să mă pot exprima liber, să-mi pot exprima frustrările, să-mi pot exprima bucuriile, să-mi pot exprima pasiunile, să pot vorbi liber, fară ca cineva să judece :)

Aşadar, îmi urez singură: "Bun venit!" şi "Spor la scris!"

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Fetele cochetele

Am fost copilot de raliu!

Timpul a trecut...