Concluzii fară research

Tocmai am aflat că am fost un pic "terfelită" de un "jurmalist" pentru participarea mea într-un juriu, unde am cântărit campanii online din mediul românesc. Surprinzător n-am luat-o personal, cum am obiceiul, dar m-a deranjat că n-a făcut reseach aprofundat pentru niciunul din cei terfeliți. Important nu este de cât timp faci online sau ce ai făcut înainte. Toți am început de jos și toți am făcut job-uri de juniori, altfel n-ai cum. Evident că nu mă compar cu mai marii industriei, dar cred că nu e relevant să te uiți la un cont de linkedin că să poți judeca viața profesională a unei persoane. Trebuie să cântărești un pic și ce a făcut efectiv și ce aport a adus în primul rând companiei și în al doilea rând acestei comunități online, cu ce bugete, cum, când și în ce fel...
 
Așadar, vă rog documentați-vă înainte de orice!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Fetele cochetele

Am fost copilot de raliu!

Timpul a trecut...