Ajunul!

Ziua mea preferată din aceste multe zile cu mâncare este chiar Ajunul. De când eram mică ne strângeam cu tot familionul în jurul bradului cântam colinde...e hai nu chiar :-))))), doar deschideam cadouri şi mâncam. Dar îmi place toată atmosfera din acea seară, ne îmbrăcăm frumos, pe fundal se aud colinde, bradul licăreşte, facem poze, deschidem cadouri şi binenteles gustăm din cele făcute de mama. Dar mai mult decât atât îmi place atmosfera pozitivă şi relaxantă. Orice probleme ai avea pentru câteva ore le uiţi şi te bucuri ca un copil mic la deschiderea cadourilor :-).
 
Asta s-a întâmplat şi anul acesta, doar că a fost la noi acasă, cu tot familionul, cu pregătiri intense inclusiv un curcan la cuptor făcut de soţul meu ;-).

Câteva poze să intraţi în atmosferă: 



Aşadar, relaxaţi-vă şi lăsaţi-vă duşi de val!!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Timpul a trecut...

Fetele cochetele

Am fost copilot de raliu!