Emoții...emoții...emoții!!

Emoțiile mă cuprind și lacrimile stau mai, mai să curgă pe obrajii mei... Realizez scriind aceste rânduri că azi am făcut o faptă bună, am făcut un om să creadă în continoare în forțele proprii! Sunt mândră de mine și totodată sunt surprinsă ce pot face câteva cuvinte așternute într-un colț de blog, scrise din inimă pentru o inimă. 
Azi a fost o lecție de viață: Oameni buni, ieșiți din laptopul și biroul ponosit și vorbiți celor dragi din suflet. Nu ezitați s-o faceți pentru că veți avea doar de câștigat. Susutineti-va familia, prietenii și pe toți cei dragi numai așa vor avea puterea să meargă mai departe! 
  
Iar sentimentul de bine îți umple sufletul și nici n-ai făcut mare lucru, doar ai vorbit din suflet cu multă dragoste! 
  
Așadar, vorbiți din inimă! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Timpul a trecut...

Fetele cochetele

Am fost copilot de raliu!