Echilibru și înțelepciune

Asta mi-a urat una dintre cele mai bune prietene de ziua mea de 30 de ani. Și sincer am nevoie de mult echilibru, multă înțelepciune și multă înțelegere. Când ai doi pitici de aceeași vârstă care fiecare vrea altceva în același timp, când ești obosită și nedormită ai nevoie de toate cele trei enumerate mai sus. 
  
Când numai tu faci toată treabă și când tu le faci cel mai bine și când tu depui cel mai mare efort...ia 10 minute pauză, respiră adânc și mai gândește-te încă o data...e doar o impresie... Și el și bunica și bona fac lucruri la fel de bine ca tine. Dacă nu o fac în același mod cum îl faci tu, nu înseamnă că îl fac prost, ci pur și simplu altfel... 
  
 Așa că am nevoie de echilibru, înțelepciune și înțelegere! 
  
 Așadar, hai să căutăm cu toții echilibrul! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Timpul a trecut...

Fetele cochetele

Am fost copilot de raliu!