Publicitate

Dragilor, ce se întâmplă cu reclamele făcute la noi? Ce se întâmplă cu publicitatea românească. De multe ori am fost foarte mândră de spoturile și campaniile făcute la noi, dar parcă în ultimul timp văd din ce în ce mai multe reclame proaste și foarte proaste...
 
Câteva exemple:
 
1. Vodafone cu Mega... Retina mea este total avariată de acei copii care dansează ca niște păpuși din filmele de groază... Ce vrea să ne transmită? Că vrea CRBL copii sau... chiar nu înțeleg. Iar imaginile cu copiii dansând este...no comment
 
2. Eugenia...Originală pentru emoții originale... Ok, am înțeles originală, originală, dar ce caută copiii aceia într-o situație cu tentă ușor sexuală, au 12 ani... Ea ușor machiata, el ușor stingher, după ea ușor mai îndrăzneață, după...se întâmplă, o imagine ruptă din "9 săptămâni și jumătate"... Ce transmite? Va rog să răspundeți voi...
 
3. Catena - farmacia tuturor românilor. Cum e posibil ca un om de marketing să aprobe așa ceva. Va rog din suflet să-mi spuneți cum?! Nu numai că este prost gândită, dar nu transmite nimic. Au vrut să ne amintească de Eminescu? Să trezească naționalismul din inimile românilor? Sau..?
 
Ce-i drept și-au atins target-ul setat, eu o persoană care nu se uită la televizor de fel, am auzit, am văzut, am reținut porcăriile de mai sus. Și stați liniștiți lista cu imagini dăunătoare retinei și timpanului poate continua.
 
Şi nu, nu comentez din punctul de vedere a omului de marketing, ci zic și eu, comentez ca un consumator de rând, consumator de TV sub 30 de minute pe zi...
 
Așadar, publicitatea românească...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Fetele cochetele

Am fost copilot de raliu!

Timpul a trecut...