Antreprenoriat

Am participat ieri la NetCamp, o conferința despre internet, noi posibilități, start-up-uri, idei noi de promovare etc. Multinaționala la care lucrez este sponsor încă de la apariția acestei conferințe, an de an susținând câteva conferințe organizate de Cristi Manafu.

Trebuie să menționez incă de la început că n-am stat până la sfârșit, ci doar la prima parte a conferinței, asta că să înțelegeți că feedback-ul este în concordanță cu timpul petrecut :-).

De obicei sunt foarte încântată să aud oameni de succes, mai mult sau mai puțin, și să absorb sfaturile constructive. Și mai e un lucru pe care îl apreciez foarte mult, oamenii care pot vorbi în public fără niciun pic de stres și cu o lejeritate înnăscută. Eu știu că nu e înnăscută ci lucrată, dar sună bine să spui așa :-).

Ei bine prima parte a zilei a avut un vibe foarte negativ, Marius Ghenea, Dragoș Manac, Călin Fusu și Antonio Eram au transmis un mesaj foarte clar: you will FAIL. Cât de încurajator!!! Acum chiar că o să-mi deschid vreo 2-3 afaceri pe cont propriu, pentru că sigur o să dau greș, după cum spun mai marii... Sincer dacă stai pe margine și comentezi n-ai cum să știi, ai nevoie de un pachet de atuuri: curaj, determinare, perseverență, inconștientă, o idee bună, o gândire regională și...cam atât, poți pune de-o afacere ;-).

Încă un sfat foarte ok, dacă ai o idee spune-o prietenilor, evident jumătate vor spune că ești nebun, dar discută cu cealalata jumătate; asociază-te cu câțiva dintre ei care au cunoștințe în diferite domenii și nu te gândi că trebuie să împarți plăcintă cu ei, oricum la un moment dat o s-o împarți. Ai terminat site-ul? Pune-o pe bunica să-l testeze, dacă ea reușește să navigheze, oricine poate :-).

S-a vorbit un pic și de expresia mult întâlnită "să moară capră vecinului" tipică românească și sincer erau 3 băieți în spatele meu care pe tot parcursul prezentărilor mi-au confirmat-o live. Comentau orice mișcare, cuvințel al prezentatorilor chiar și cum erau îmbrăcați și cum arătau. Asta dă dovadă de multă maturitate și mult profesionalism...Şi da, erau băieţi...
 
 Așadar, hai s-o punem de-o afacere! Aveți idei?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Timpul a trecut...

Fetele cochetele

Am fost copilot de raliu!