Descoperiri târzii

Toată viața învățam câte ceva nou și toată viața ne descoperim pe noi înșine și pe cei ce ne înconjoară. La vârstă de 28 de ani și jumătate încă descopăr pasiuni ascunse. Pasiuni care au stat după cortină ani de zile și pe care nu le-am exploatat neștiind de existența lor. Să va dau câteva exemple descoperite recent:

1. Scrisul. Deși gândul de a-mi deschide un blog în care să-mi aștern gândurile pe niște pagini care nu vor îngălbeni niciodată, mă bate de ceva timp și faptul că acum ceva timp, mai pe la vârstă adolescenței, am mai cochetat cu scrisul, nu m-am gândit că aș putea să fac din asta o pasiune sau chiar un mod de exprimare. Mai mult, n-am crezut că pot așterne coerent propoziții care să facă sens.
 
2. Decor interior. Cu acest lucru chiar n-am cocheat. Mi-am dat seama când ne-am mutat în noul nostru apartament. Am descoperit dintr-o curiozitate prostească de a sta și cerceta vecinii. Imaginați-vă: eu stând pe întuneric, cu binoclu la ochi, urmărind mișcările de după perdea, iar Radu râzând de micul spion pe care și el tocmai îl descoperea. Nu mă interesau vecinele blonde în sutiene și nici vecinii cu păr pe piept, ci eram foarte interesată de cum își amenajează apartamentul. Mi se pare foarte interesant cum același apartament îl poți aranja în atât de multe stiluri și moduri. Drept urmare acum îmi cumpăr reviste de decor interior și îmi place să citesc despre asta și încerc să-mi fac timp să cochetez mai mult. Și da, în continoare studiez apartamentele noi mobilate :-).

3. Piano Solo. DA! Îmi place să ascult melodii de piano solo, mă relaxează, mă liniștesc și mă destresează. Am descoperit tot de curând, într-un magazin Carrefour unde am văzut o colecție de CD-uri numai cu muzică piano solo: Mozard, Beethoven, Chopin, Liszt, gândul mi-a zburat la buna mea prietenă cu care am copilărit, scara A, etajul șapte, studia pianul. Multe zile am stat și mi-am făcut temele în timp ce ea studia partiturile marilor compozitori. Din păcate nu mi-am cumpărat colecția, dar a două zi mi-am salvat în YouTube câteva colecții de pian pe care le ascult cu mare plăcere. Se poate spune că am cochetat cu pianul, chiat a încercat să mă învețe, dar cred că latura muzicală nu prea se regăsește în setul de atuuri :-).

Cred că nu trebuie niciodată să încetăm să descoperim pasiuni care ne ajută să ne îmbogățim viață. Și cel mai important este să le consolidam și să investim în ele.
 
 Așadar, dragul meu, trebuie să alegem: una de la tine una de la mine! :-)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Fetele cochetele

Am fost copilot de raliu!

Timpul a trecut...