Fuse şi se duse

Fuse și se duse...cam așa aș caracteriza ultimele întâmplări. Pierzi pe de-o parte, dar câștigi pe alta. Întotdeauna există un echilibru în univers.   
Tot ce am clădit, tot ceea ce am făcut 7 ani de zile, tot ceea ce am realizat cu efort, dedicare și multă muncă, într-o clipită se duc, dispar în ceată, ca și cum n-ar fi existat. Și te trezsti că trebuie s-o iei de la capăt...cu forțe noi și cu dedicarea aceea de la 20 de ani. Problema este că nu mai am 20 de ani și nu mai sunt doar eu și el...suntem 4.
Dar pe de altă parte universul îți oferă în schimb alte experiențe și alte satisfacții sufletești.
Tot ce-mi doresc este să pot avea tăria, puterea, dedicarea s-o pot lua de la capăt. Nici nu știu cum s-o fac și de unde să încep...
 
 Așadar, începe căutarea...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Timpul a trecut...

Fetele cochetele

Am fost copilot de raliu!