Cutia cu surprize

Ne-am obișnuit ca de multe ori să primim surprize, de ziua noastră, de ziua numelui, de ziua soțului, de Crăciun, un ceas frumos, o bijuterie, o cerere în căsătorie. Acestea sunt surprizele tangibile la care ne gândim în primul rând când auzim cuvântul "surpriză".
 
Dar sunt și altfel de surprize pe care unvirsul, destinul, Dumnezeu ni le pregătește de-a lungul vieții. Sunt suprize frumoase, dar și surprize mai puțin frumoase. Toate acestea ne pregătesc pentru ceea ce urmează să ni se întâmple. Cel mai important este să primim surprizele cu mare interes și să ne bucurăm de ele la maxim. Pe cele mai puțin plăcute trebuie să le luăm ca atare și să încercam să le vedem și partea bună. Toate se întâmplă cu un rost și toate sunt aranjate de acest univers, destin sau chiar Dumnezeu într-un mod miraculous. 
 
Nu sunt într-un moment în care să văd această surpriză mai puțin plăcută din viață mea cu ochi pozitivi, dar încerc să mă bucur de celelalte suprize extraordinare pe care mi le-a oferit această cutie numită viață. Încerc să mă bucur de ceea ce am în acest moment și să dăruiesc cât pot eu de mult către cei din jur ca să pot merge mai departe și să trec peste surprizele neplăcute din cutie.
 
Așadar, hadeti să ne bucurăm de tot ce este pozitiv în viața noastră!!!
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Timpul a trecut...

Fetele cochetele

Am fost copilot de raliu!