Desen

Da, am participat la un concurs de desen artistic, având în vedere talentul înnăscut pe care l-am cultivat prin muncă şi perseverenţă. Concursul a avut loc în oraşul Chitila, în Cartierul German, departe de ochii curioşi ai spectatorilor. Cei doi concurenţi am fost eu şi un mare talent al picturii şi desenului tehnic, Radu. Cel care a participat la cele mai mari expoziţii cu celebra lucrare "Bujia", cel care a câştigat ani la rândul numeroase premii (să nu uităm expoziţia care l-a făcut celebru din incinta "Emil Racoviţă").
 
După ore bune de muncă şi trudă, juriul prezent n-a putut delibera (cele 2 lucrări fiind extraordinare) şi prin urmare am decis de comun acord să lăsăm fanii şi publicul online să ia parte la luarea deciziei. Aşa că am lăsat mediul online, mai exact comunitatea Facebook, să decidă asupra câştigătorului. A fost o onoare pentru mine să fiu alături de un mare artist şi să pierd la numai 2 voturi distanţă.
 
 
 
Operele:
 
 
   Radu                                          Alina

 
 
 
Aşadar, talentul adevărat din poze se cunoaşte :-)))) 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Fetele cochetele

Am fost copilot de raliu!

Timpul a trecut...